Rekrutacja
2017/2018

Fotoblog

13-07-2017

Wakacyjna „PODRÓŻ DOOKOŁA ŚWIATA”

Podczas wakacji nasze przedszkole wybrało się w "PODRÓŻ DOOKOŁA ŚWIATA". Co tydzień odwiedzamy nowe kraje i kontynenty. Udało się nam już być na Hawajach, w Chinach i Indiach. Naszym kolejnym celem podróży są Włochy, a potem ruszamy do Ameryki na spotkanie z Indianami. Czeka na nas mnóstwo niezapomnianych atrakcji, więc zaglądajcie do naszego zakątka!

27-06-2017

Wycieczka do Nadwiślańskiego Parku Etnograficznego w Wygiełzowie

27 czerwca przedszkolaki wybrały się na wycieczkę do Nadwiślańskiego Parku Etnograficznego w Wygiełzowie. Dzieci zwiedzały zabudowania skansenu tj. zagrody chłopskie, młyn, kościół z dzwonnicą, olejarnię, dwór i inne przykłady architektury wsi nadwiślańskiej. Ponadto przedszkolaki uczestniczyły w warsztatach edukacyjnych, podczas których zapoznały się z pszczółką Urszulką, a także opowieścią o jej życiu w otaczającej przyrodzie, wśród kwiatów i ludzi.Na zakończenie wraz z prowadzącym i pszczółką Urszulką dzieci udały się wzdłuż ścieżek skansenu na poszukiwanie kwitnących kwiatów i uli. Wycieczka była bardzo udana i wszyscy w znakomitych humorach wrócili do przedszkola!

07-06-2017

Warsztaty przyrodnicze pt. ”Metamorfozy w przyrodzie”

W środę w naszym przedszkolu odbyły się warsztaty przyrodnicze pt. ”Metamorfozy w przyrodzie”, zorganizowane przez „Wesoły Uniwersytet”. W niezwykle ciekawy i humorystyczny sposób prowadzący razem z dziećmi zgłębiali tajemnice przyrody. Przedszkolaki słuchały, śmiały się, zadawały pytania i podziwiały żywe okazy, które potem przeobrażają się w piękne owady. Z pewnością „Wesoły Uniwersytet” zawita u nas ponownie!

10-05-2017

Odwiedziny w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej „Manggha”

10 maja przedszkolaki odwiedziły Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej "Manggha". Dzięki specjalnie opracowanemu filmowi oraz prezentacji „Cztery pory roku w Japonii” dzieci mogły w atrakcyjnej i ciekawej formie zapoznać się ze sztuką, techniką, kulturą oraz codziennym życiem w Kraju Kwitnącej Wiśni. Największą atrakcją były jednak warsztaty origami-dzieci wykonały papierowego pieska i nakrycie głowy samuraja. Wycieczka bardzo się udała, przedszkolaki wróciły w dobrych humorach i na pewno jeszcze nie raz wybierzemy się z wizytą do "Mangghi'!

22-04-2017

XVII Wiosennym Turniej Tańca dla Dzieci „Na rycerskim zamku”

22 kwietnia przedszkolaki z grupy II i III uczestniczyły w XVII Wiosennym Turnieju Tańca dla Dzieci "Na rycerskim zamku", zorganizowanym przez Szkołę Tańca AS oraz Małopolską Akademią Tańca i Rekreacji. Przed dużą publicznością dzieci zaprezentowały układy taneczne w parach oraz indywidualne. Nasi podopieczni zatańczyli takie tańce jak: rock’ n’roll, cha-cha, tango, samba brazylijska, walc angielski czy pasodoble. Uwieńczeniem turnieju było wręczenie wszystkim uczestnikom nagród- medali oraz drobnych upominków. Turniej okazał się niepowtarzalnym widowiskiem, który na długo pozostanie w naszej pamięci!

06-04-2017

Święta Wielkanocne tuż, tuż…

4,5 i 6 kwietnia do przedszkola zaprosiliśmy naszych rodziców. Zaprezentowaliśmy im wiosenne przedstawienia, a potem zaprosiliśmy na wspólne warsztaty plastyczne.Święta Wielkanocne tuż, tuż więc postanowiliśmy wykonać ozdoby świąteczne z kolorowego filcu: zające, baranki, kurczaki i jajka. Wena twórcza nie opuszczała ani dzieci ani rodziców, a całe spotkanie przebiegało w wesołej i serdecznej atmosferze!

29-03-2017

Wycieczka do Muzeum Narodowego

29 marca wybraliśmy się na wycieczkę do Muzeum Narodowego. Przedszkolaki uczestniczyły w lekcji muzealnej "Rycerz i jego zbroja"; zwiedzając sale rycerskie każdy miał okazję przymierzyć niektóre z elementów zbroi rycerskiej, podnieść szablę i miecz- choć nie było to proste zadanie. Odwiedziliśmy również podziemia,w których zaprezentowana była inscenizacja z bitwy. Przedszkolaki mogły także usłyszeć odgłosy z bitwy! Na koniec wycieczki udaliśmy się na spacer po krakowskich Błoniach! Wracając w świetnych humorach, dzieci od razu pytały...kiedy będzie kolejna wycieczka?

08-03-2017

Odwiedziny „Teatru Iluzji”

8 marca odwiedził nas krakowski „Teatr Iluzji". Przedszkolaki obejrzały niezwykły spektakl pt. „Magiczny Alladyn”. Oczarowane dzieci, z zapartym tchem próbowały swoich magicznych sił- czarowały i zaklinały. Niektórzy z nas mogli razem z iluzjonistą prezentować magiczne sztuczki. Ten niecodzienny, pobudzający wyobraźnię pokaz na długo pozostanie przedszkolakom w pamięci!

28-02-2017

Bal karnawałowy

Bal karnawałowy dla przedszkolaków to dzień niezwykły, często wyczekiwany przez wiele tygodni. W „Zakątku Maluszka” bal przebierańców odbył się 28 lutego . Tego dnia już od rana w przedszkolu pojawiały się kolorowe postacie. Dzieci przebrane były za bohaterów znanych bajek, w salach przedszkolnych można było spotkać wróżki, królewny, motylki, Myszki Mini, rycerzy, piratów, policjantów, Spider-Mana, Batmana, ... nie sposób zliczyć i wymienić tych wszystkich postaci. Wystrój sal od razu wprowadził dzieci w radosny nastrój oraz zachęcał do wesołej zabawy. Muzyka od razu porwała wszystkich do tańca w rytm samby, walczyka, Kaczuch i wielu innych utworów. Prawdziwym hitem okazał się pociąg z grupy„Biedronek”, który przejechał po całym przedszkolu i zgromadził dzieci z wszystkich grup na wspólnej zabawie. Na sali podczas pląsów robiło się kolorowo, wszyscy bawili się wesoło, uśmiech nie znikał z twarzy mimo chwilowego zmęczenia. Kiedy czas zabawy dobiegł końca dzieci z żalem pytały kiedy będzie kolejny bal?!

14-02-2017

Walentynki

14 luty był dla przedszkolaków z grupy najstarszej prawdziwym, czerwonym dniem przyjaźni, miłości i serdeczności. Przedszkolaki zrobiły dla siebie nawzajem piękne kartki walentynkowe, malowały czekoladą serca i częstowały się czekoladkami w kształcie serc.Walentynki w naszym przedszkolu z pewnością można zaliczyć do udanych!

26-01-2017

Dzień Babci i Dziadka

24,25 i 26 stycznia w naszym przedszkolu odbyły się uroczystości z okazji Dnia Babci i Dziadka. Dla naszych wspaniałych Gości przygotowaliśmy w tym roku jasełka.Wspólnie śpiewaliśmy kolędy, ale nie zabrakło też tradycyjnych wierszy z życzeniami. Na koniec naszym Babciom i Dziadkom wręczyliśmy upominki, a później zaprosiliśmy Ich na słodki poczęstunek. Szczęśliwe i rozpromienione twarze babć i dziadków ukazały nam, jak ważne są takie spotkania i wspólnie spędzone chwile z wnukami!

04-01-2017

Hurrra… w końcu trochę więcej śniegu!

Przedszkolaki od razu wybrały się na sanki. Zabawa była niesamowita-szaleństwom nie było końca!